Praca w IT

kobietki33
Posty: 683
Rejestracja: pt sie 21, 2020 9:27 am

Re: Praca w IT

Post autor: kobietki33 »

Moim zdaniem, bardzo dobrze płatną pracę jest praca informatyka. Z tego co widziałam, to wiele ciekawych ofert pracy można znaleźć na stronie globallogic/com/pl/careers/ więc jeżeli jesteście czymś takim zainteresowani, to myślę że warto sobie tam zerknąć. Lepiej spróbować, niż później żałować

nosleep
Posty: 223
Rejestracja: wt sty 28, 2020 11:35 am

Re: Praca w IT

Post autor: nosleep »

Fajna ogłoszenie jest tutaj: copywriter praca kraków - zakres obowiązków naprawdę przyjemny i co ważne - można się rozwijać u nich. No i oferują pracę zdalną, co w dzisiejszych czasach jest ciekawą i punktowaną opcją. Można pracować praktycznie z dowolnego miejsca na Świecie - oby tylko był internet i prąd:) Nie fajne?

kasiunia
Posty: 202
Rejestracja: pt mar 12, 2021 1:29 pm

Re: Praca w IT

Post autor: kasiunia »

Wrzućcie sobie w wyszukiwarkę frazę praca zarobki Warszawa a przekonacie się w jakiej branży są największe braki i gdzie można najwięcej zarobić. Nikogo chyba nie zdziwi ,że to właśnie w branży IT jest największe zapotrzebowanie na wykwalifikowanych pracowników i właśnie w IT zarobki są bardzo dobre.

sorra
Posty: 101
Rejestracja: pn wrz 06, 2021 11:53 pm

Re: Praca w IT

Post autor: sorra »

Ok ale nie każdy mieszka w Stolicy. Ale w innych miastach ofert też nie brakuje np. dostępna jest praca Gliwice . Czy w IT to tego nie wiem, trzeba byłoby to sprawdzić

Aśka
Posty: 335
Rejestracja: wt lis 10, 2020 12:06 pm

Re: Praca w IT

Post autor: Aśka »

Zauważyłam, że coraz więcej firm stawia na Outsourcing IT :) Dzięki temu wydatki na IT są mniejsze. Jeśli interesuje Was ten temat to warto zajrzeć na enicom/pl/ :)

zuzula12
Posty: 1310
Rejestracja: pt lut 26, 2021 10:39 am

Re: Praca w IT

Post autor: zuzula12 »

Ja chciałabym wam polecić https://eisystem.pl/ to firma która oferuje różne rozwiązania. Mają w ofercie między innymi drukarki 3D czy długopisy 3D. Zobaczcie i zapoznajcie się z ofertami. Ja polecam współpracę z tymi bo to dobra i rzetelna firma.

furka
Posty: 332
Rejestracja: śr mar 10, 2021 3:47 pm

Re: Praca w IT

Post autor: furka »

Ja pracę w IT znalazłam ale za granicą w Holandii sluchajcie i tutaj płacą naprawdę dobrze. Tutaj https://zwrot-podatkow.pl/zorgtoeslag-d ... drowotnego patrzę właśnie jaki dodatek do ubezpiueczenia mi się tutaj należy.

ODPOWIEDZ